Start-up компаниудын 2021 оны хандлага

2021 онд start-up компаниуд дараах замналаар явах хандлагатай байна.

  • Олны ам дамжин яригдах гайхалтай бүтээгдэхүүн гаргах
  • Хэрэглэгчдийг татах маркетингийн ажил хийхийн тулд их бага хэмжээний туршилт судалгааг хийх
  •  Хэрэглэгчдийн тоо, бүтээгдэхүүний сэтгэгдэлд нөөц бололцоогоо зарцуулах
  • Олон талт туршилтыг хийж хэрэглэгч тус бүрд ногдох орлогын хэмжээг ихэсгэхээр ажиллана.
  • Үр дүнд нь ашигтай, бүтээмжтэй болоод ирэхээр нь компаниа өргөтгөж эхэлнэ.
  • Маш олон бизнесийн сувгийг дуустал туршина
  • Илүү тогтвортой, зардал багатай маркетингт цаг хугацааны эрхэнд анхаарлаа хандуулж эхэлнэ.
  • Бүтээгдэхүүнд суурилсан өсөлт
  • Сошиал сувгийн органик харилцаа, Инфлүүнсэрүүд, контент борлуулалт. Энэ нь хамгийн аюултай зүйл болох зар суртчилгаанаас хэт хамааралтай байдлыг арилгана.

Зардал ихтэй маркетингийн ажлаар хэрхэн амжилтад хүрэх вэ?

Ихэнх компаниуд төлбөртэй зар сурталчилгаа ивээн тэтгэх гэх мэтийг ашиг болгож чаддаггүй. Хэрэв тэгдэг байсан бол зар суртчилгааны хэмжээгээрээ компаниуд амжилтанд хүрчих байсан. Тодруулбал, зар сурталчилгааны платформуудаас төлбөрийн чадамжтай хэрэглэгчдийг олж чаддаггүй.  Instagram, Facebook, Google, Бусад  зар сурталчилгаа…  Хэрэв эдгээрийн аль нэг нь ам дамжсан яриатай хавсарч далайцтай үр дүн өгч чадвал аврал болох байх л даа. Ам дамжсан яриа бол хамгийн супер сурталчилгаа. Худалдан авалт хийсэн хэрэглэгч бүр дараагийн худалдан авалт хийх хэрэглэгчдийг татдаг. Хэрэглэгчдийн бусдад санал болгох үзүүлэлтэд анхаарлаа хандуулах хэрэгтэй.  Төлбөртэй сувгуудад хүндрэл бий.

PROFIT MARGIN буюу ашгийн хэмжээ. Борлуулалт тус бүрээс хэр их ашиг олох нь төлбөртэй ажлын хувьд чухал. Сурталгаа үзэгчдийн тоо: Үзэгчдийн тоо нь танай бүтээгдэхүүнийг хэр их хүн хэрэглэхийг хүсэж байгаа хэмжигдэхүүн биш шүү. Эцэст нь хэрэглэгчдийн тоо таны тооцоолж байгаагаас бага байх болно.

+ There are no comments

Add yours